keskiviikkona, kesäkuuta 26, 2013

Kymppi plus!

Ehdottomasti olen sen ansainnut, kun niin hienosti olen tän harjoittelurumban jaksanut. Polkenut kaikkein helteisimpänäkin päivänä Lailan luokse harjoittelemaan, viimeksi maanantaina, kun arvelin myöhästyväni vähän. Ja annas olla, olinkin sopivasti. On tämä aiheuttanut melkoisen rumban meille, mutta ihan mahtavaa tätäkin on ollut tehdä. Tsemppimielellä olen lähdössä tähänkin juttuun, mulle itselleni tärkeintä on se, että saan uusia kokemuksia lausujantaipaleelle, joka on neljäntoista vuoden mittainen. Ei minulle ole tärkeintä se, että voittaisimme, vaan se, että olemme olleet mukana. Minulle taitaa langeta kannustajan rooli tähänkin juttuun, aina mä kannustan muita omissakin esityksissämme. Mutta sen tiedän, että hyvä tästä tulee, ihan varmasti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti