perjantaina, tammikuuta 11, 2013

Ei se ole ollenkaan paha

Olla välillä kotona, olla ihan vaan tässä ja nyt auttamassa kotona. Tänään olen päättänyt, että näillä mennään, kotona ollaan. Huiskun kanssa tehdään lenkki, se on ihan selvä asia, mutta kaupungille en lähde ollenkaan. Onneksi sitä voi olla hyvällä mielellä ilman jatkuvaa menossa olemista, täytyy vaan joskus yrittää rauhoittua. Musiikki soi ja mulla on ystäviä taas aika liuta sydämen päällä. Tietysti ne kaikki, joiden kanssa olen ollut tässä vuoden aikana, näiden seurasta olen kovasti nauttinut. Jaksaa olla ja iloita pienistä asioista. Toivottavasti ulkona oleva kylmä viima ei haittaa, ei se ainakaan nyt ole haitannut. Arki pyörii, vaikka minä olen kotona. Mukava näin, äitikin on on tyytyväisempi, kun en ole jatkuvasti menossa. mukavaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti