sunnuntaina, tammikuuta 13, 2013

Onnellinen ja iloinen!

Sunnuntai on ollut kerta kaikkiaan hieno päivä, aamulla hiivin iloisella mielellä auttamaan Uskelan kirkkoon. Onneksi mun ei tällä kertaa tarvinnut jäädä suntion työtä tekemään, Martti ja Riitta tekivät sen. Mutta mulla oli niin mukavaa tehdä sitä työtä, mikä on tullut mulle kaikkein tutuimmaksi. Auttaa Cafe Uskelassa, se on ihan oikeasti mun juttuni. En mä osaisi tehdä muuta! Olen tainnut olla kaikkein ahkerin Cafe Uskelassa, en ainakaan muista, että kukaan muu olisi ollut yhtä ahkera. Aamulla käteni olivat aivan jäässä, en edes muista, milloin olisivat olleet noin jäässä. Ihmetyksen aihe se oli, koska en missään kohtaa matkaa ollut ottanut käsineitä pois, valokuvaaminenkaan ei ollut siihen syynä. Termareita kantaessani Martti kiinnitti siihen huomiotaan, minäkin huomasin sen. Oli niin mukavaa, mukana olo on parasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti