sunnuntaina, marraskuuta 10, 2013

Mahtavaa ja iloa

Mulla on niin hyvä mieli, kun joskus pystyy joustamaan, tiedän olevan sellaisiakin ihmisiä, jotka ovat minuakin itsepäisempiä, etteivät jousta ollenkaan. Kyllä mä olen iloinen, että sentään silloin tällöin voin joustaa omista jutuistani. Perjantaina mun oli määrä lähteä Turussa käymään, mutta mummille ilmaantui aamulla sydänvaivoja, joiden takia jäin kotiin hoitamaan kaikki velvoitteet, mitä mulla oli. Lauantaina pääsin lähtemään ja sekin oli oikeastaan ihan mukavaa. Tänään olen ihan onnellinen, kun siirsin matkaani, eihän äiti olisi voinut mummia yksin sydänvaivojen kanssa jättää. Mieli on aika korkealla, kyllä se oli hyvä, että joustin! On sitä paljon sellaisia ihmisiä, jotka eivät jousta, mutta mä kyllä voin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti